Bibliografia
Principal
- Holliday, A.
(2019)
Understanding Intercultural Communication: Negotiating a Grammar of Culture. 2nd ed., Oxon, UK and New York, USA: Routledge
- Fiske, J.
(2011)
Introduction to Communication Studies. 3rd ed. Oxon, UK: Routledge.
- Baldissera, R.
(2010)
Comunicação Turística. Intercom – Soc.Brasileira Estudos Interdisciplinares da Comunicação VIII Congresso Brasileiro de Ciências da Comunicação da Região Sul – Passo Fundo – RS.
- Comissão Europeia
(2022)
Resolução do Conselho s/Plano de Trabalho p/Cultura 2023-2026. Jornal Oficial da UE. C466/01-18.
- Halualani, R. T.
(2019)
Intercultural Communication: A Critical Perspective
- Liu, S., Volcic, Z. & Gallois, C.
(2019)
ntroducing Intercultural Communication: Global Cultures and Contexts
- Santos Silva, D.
(2021)
.Inovação e Comunicação de Cultura: modelos narrativos emergentes. In Lourenço, J. & P. Lopes (eds)Comunicação, Cultura e Jornalismo Cultural (51-70)
- Turismo de Portugal
(2017)
Estratégia Turismo 2027
- UNESCO
(2022)
e/Shaping Cultural Policies for Creativity – Addressing Culture as a Global Public Good
- UNWTO
(2018)
Tourism and Culture Synergies
- van Dijk, T.
(2018)
Critical discourse analysis. T. In Schiffrin, D. et al. (eds). The Handbook of Discourse Analysis (352-371)
Secundária
Não foi definida bibliografia secundária