Bibliografia

Principal

  • Whatmough, D. (2019) Digital PR. Emerald Publishing Limited
  • Sarmento, E., Abranja, N., Carvalho, R. (2022) Plano de Marketing e Marketing Digital na Hotelaria e no Turismo. Lidel, Edições Técnicas.
  • Phillips, D. and Young (2009) Online public Relations: A Practical Guide to Developing an Online Strategy in the World of Social Media.
  • Dabner, D.; Calvert, S. & Casey, A. (2010) Graphic design school: the principles and practice of graphic design. New Jersey: Wiley.
  • Cunha, L., (2006) Introdução ao Turismo. 4ªed. Lisboa: Editorial Verbo
  • Costello, Vic (2012) Multimedia Foundations: core concepts for digital design. London: Focal Press.
  • Andrews, P. H., and Herschel, R. T. (1997) Organizational communication: empowerment in a technological society. Boston: Houghton Mifflin Company.
  • Jorgensen, E. (2023) Strategic Content Design - Tools and Research Techniques for Better UX Rosenfeld
  • Williams, R (2024) Design para não designers Alma dos Livros
  • Fonseca, J. M. et al (2012) Introdução ao design de interfaces FCA

Secundária

Não foi definida bibliografia secundária