Bibliografia

Principal

  • Organizational communication: empowerment in a technological society. Boston: Houghton Mifflin Company.: Andrews, P. H., and Herschel, R. T. 1997
  • Multimedia Foundations: core concepts for digital design. London: Focal Press.: Costello, Vic 2012
  • Introdução ao Turismo. 4ªed. Lisboa: Editorial Verbo: Cunha, L., 2006
  • Graphic design school: the principles and practice of graphic design. New Jersey: Wiley.: Dabner, D.; Calvert, S. & Casey, A. 2010
  • Online public Relations: A Practical Guide to Developing an Online Strategy in the World of Social Media.: Phillips, D. and Young 2009
  • Plano de Marketing e Marketing Digital na Hotelaria e no Turismo.: Sarmento, E., Abranja, N., Carvalho, R. 2022 Lidel, Edições Técnicas.
  • Digital PR.: Whatmough, D. 2019 Emerald Publishing Limited
  • Strategic Content Design - Tools and Research Techniques for Better UX: Jorgensen, E. 2023 Rosenfeld
  • Design para não designers: Williams, R 2024 Alma dos Livros
  • Introdução ao design de interfaces: Fonseca, J. M. et al 2012 FCA

Secundária

Não foi definida bibliografia secundária