Bibliografia

Principal

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  • Social Media and Public Relations: Eight New Practices for the PR Professional.: Breckenridge, Deirdre K. 2012
  • Communicating Design. Developing Web Site Documentation for Design and Planning. New Riders.: Brown, D 2007
  • Strategic Organizational Communication: In a Global Economy. 5ª ed. Australia: Wadsworth Publishing.: Conrad, C., & Poole, M. S. 2002
  • Strategic Communication, Social Media and Democracy: The challenge of the digital naturals.: Coombs, T. et al 2015
  • Multimedia Foundations: core concepts for digital design. London: Focal Press.: Costello, Vic 2012
  • Introdução ao Turismo. 4ªed. Lisboa: Editorial Verbo: Cunha, L., 2006
  • Economia e Política do Turismo. 3ªed. Lisboa: Editorial Verbo.: Cunha, L., 2013
  • Effective Public Relations. 6ª ed. New Jersey: Prentice Hall.: Cutlip, S., Center, A., & Broom, G. 1985
  • Graphic design school: the principles and practice of graphic design. New Jersey: Wiley.: Dabner, D.; Calvert, S. & Casey, A. 2010
  • Relações Públicas / Comunicação Institucional / Comunicação Corporativa: três designações para uma mesma realidade? Actas 8º Congresso da Sopcom, 2013, no prelo.: Eiró-Gomes, M. e Nunes, T., 2013
  • Introdução ao design de interfaces. Lisboa: FCA.: Fonseca, J. M. et al 2012
  • Writing for visual media. 3rd edition, New York, Focal Press: Friedman, Anthony 2010
  • Strategic Management, Publics and Issues , in Excellence in Public Relations and Communication Management . New Jersey: ed. J. E. Grunig, Lawrence Erlbaum Associates, Hillsdale.: Gruning, J. E. & Repper, F. C 1992
  • The Nature and Role of Public Relations. In Lesly, Philip - Lesly's Handbook of Public Relations and Communications. 5ª ed. Chicago: Contemporary Books.: Lesly, P. 1997
  • Reiventando o Turismo em Portugal. Lisboa: Confederação do Turismo Português.: Lopes, et al. 2005
  • ). Introdução à Hotelaria. Porto: Livraria Civilização Editora. Morville, P. & Rosenfeld, L. (2007). Information Architecture for the World Wide Web. O’Reilly.: Marques, J., 2003
  • Marketing Digital: Conteúdos vencedores.: Costa, P & Batista, D. 2021 Lidel, Edições Técnicas.
  • Online public Relations: A Practical Guide to Developing an Online Strategy in the World of Social Media.: Phillips, D. and Young 2009
  • Multimédia, novos média e média digitais. UA Editora.: Zagalo, N. (Coord.), Coelho, A., Sousa Dias, A., Giannetti, C., Reis, J., Olievira, L., Otero, N., Mota Teixeira, P., Contreras-Espinosa, R. & Branco, V. 2021
  • Plano de Marketing e Marketing Digital na Hotelaria e no Turismo.: Sarmento, E., Abranja, N., Carvalho, R. 2022 Lidel, Edições Técnicas.
  • Digital PR.: Whatmough, D. 2019 Emerald Publishing Limited

Secundária

Não foi definida bibliografia secundária