Bibliografia

Principal

  • Whatmough, D. (2019) Digital PR. Emerald Publishing Limited
  • Sarmento, E., Abranja, N., Carvalho, R. (2022) Plano de Marketing e Marketing Digital na Hotelaria e no Turismo. Lidel, Edições Técnicas.
  • Zagalo, N. (Coord.), Coelho, A., Sousa Dias, A., Giannetti, C., Reis, J., Olievira, L., Otero, N., Mota Teixeira, P., Contreras-Espinosa, R. & Branco, V. (2021) Multimédia, novos média e média digitais. UA Editora.
  • Phillips, D. and Young (2009) Online public Relations: A Practical Guide to Developing an Online Strategy in the World of Social Media.
  • Costa, P & Batista, D. (2021) Marketing Digital: Conteúdos vencedores. Lidel, Edições Técnicas.
  • Marques, J., (2003) ). Introdução à Hotelaria. Porto: Livraria Civilização Editora. Morville, P. & Rosenfeld, L. (2007). Information Architecture for the World Wide Web. O’Reilly.
  • Lopes, et al. (2005) Reiventando o Turismo em Portugal. Lisboa: Confederação do Turismo Português.
  • Lesly, P. (1997) The Nature and Role of Public Relations. In Lesly, Philip - Lesly's Handbook of Public Relations and Communications. 5ª ed. Chicago: Contemporary Books.
  • Gruning, J. E. & Repper, F. C (1992) Strategic Management, Publics and Issues , in Excellence in Public Relations and Communication Management . New Jersey: ed. J. E. Grunig, Lawrence Erlbaum Associates, Hillsdale.
  • Friedman, Anthony (2010) Writing for visual media. 3rd edition, New York, Focal Press
  • Fonseca, J. M. et al (2012) Introdução ao design de interfaces. Lisboa: FCA.
  • Eiró-Gomes, M. e Nunes, T., (2013) Relações Públicas / Comunicação Institucional / Comunicação Corporativa: três designações para uma mesma realidade? Actas 8º Congresso da Sopcom, 2013, no prelo.
  • Dabner, D.; Calvert, S. & Casey, A. (2010) Graphic design school: the principles and practice of graphic design. New Jersey: Wiley.
  • Cutlip, S., Center, A., & Broom, G. (1985) Effective Public Relations. 6ª ed. New Jersey: Prentice Hall.
  • Cunha, L., (2013) Economia e Política do Turismo. 3ªed. Lisboa: Editorial Verbo.
  • Cunha, L., (2006) Introdução ao Turismo. 4ªed. Lisboa: Editorial Verbo
  • Costello, Vic (2012) Multimedia Foundations: core concepts for digital design. London: Focal Press.
  • Coombs, T. et al (2015) Strategic Communication, Social Media and Democracy: The challenge of the digital naturals.
  • Conrad, C., & Poole, M. S. (2002) Strategic Organizational Communication: In a Global Economy. 5ª ed. Australia: Wadsworth Publishing.
  • Brown, D (2007) Communicating Design. Developing Web Site Documentation for Design and Planning. New Riders.
  • Breckenridge, Deirdre K. (2012) Social Media and Public Relations: Eight New Practices for the PR Professional.
  • Andrews, P. H., and Herschel, R. T. (1997) Organizational communication: empowerment in a technological society. Boston: Houghton Mifflin Company.

Secundária

Não foi definida bibliografia secundária